Nişan Hazırlıklarım

28.9.16

Merhaba Herkese :)
Söz sürecimi sizlerle paylaşmıştım. Şimdi sıra geldi nişana dedim ama üstünden epey zaman geçti ancak zaman buluyorum. Umarım hala işe yarar birileri için :)
Öncelikle benim nişanım, sözümden 2 ay sonra oldu. Çalıştığım için süreç uzun gibi görünsede benim gibi takıntılı biri için azdı :) Önce işe mekan bakarak başladık. Bu süreçte aklımda olan ise, sözde yeterince özenli bir organizasyon yaptığım için ve nişanımız dışarıda çok daha fazla sayıyla olacağı için daha sade bir şeyler yapmak hatta sadece mekanı tutmak ve mekanın süslemesiyle yetinmekti. Nitekim öylede oldu diyebiliriz bir kaç şey dışında :) Mekandan bahsetmek gerekirse, Haliç Grand Restaurant’tan yana kullandık biz tercihimizi. Mekan, 800 kişilik, kolonsuz ve ferahtı. Ücretsiz kendine ait kocaman bir otoparkı var. Bunlar bizim için epeyce tercih sebebiydi tabi :)

Mekanda ki süslemeyi renk olarak seçtikten sonrada başka hiç bir ekstra dokunuş yapmadık. Bunun dışında, nişan tepsimi, makasımı kendim yaptım. Sözde isimli kurdele tercih etmiştim bu sefer sade ve konsepte uygun balköpüğü bir kurdele tercih ettim. Bu arada ben tepsimi çok beğendim ve evimde makasıda üzerine sabitleyerek duvarımda kullanmayı istiyorum :) Bu tarz şeyleri seviyorum :) Bunun dışında kadehlerimizi süsledim. Birde giriş panosu ve fotoğraf çerçevesi hazırladık. Buda bizim kendi fikirlerimiz ve emeğimiz :) Fikir ve tasarım bize ait. Bu fikri özenle ve böylesine güzel uygulamak ise Ahmet Alan’ a ait. Kendisine burdan bir kere daha teşekkür ediyim :)

Gerçi fotoğraf panosunda ve karşılama panosunda bir tane bile fotoğrafımız olmadı. O telaştan bazı şeyler kaynayabiliyor :)
Birde konvoyda ki arabalar için süsler hazırladım. Onlarda çok içime sindi :) Birde nişan arabası tercihimizi turuncu bir vosvos dan yana kullandık :)
Müzik konusunda ise canlı müziği tercih ettik. Bekleme müzikleri, giriş, ilk dans ve pasta müziklerini ben önceden belirlemiştim. Onlarında bir arada olduğu bir video yakın zamanda hazırlayıp paylaşıyor olucam. Bekleme müziklerini ise herkes çok beğenmişti hazırladığım süreçte fakat usb’im mekanda çalışmadı ve o müzikler çalamadı maalesef. İnşallah düğüne artık :) Ama onlarıda buradan paylaşırım.
Bunun dışında nişanımızla ilgili verebileceğim bir başka detay elbisem. Ben uzun ama kabarık olmayan bir elbise hayal ederken onca aramalar sonucunda bu elbiseyi buldum. Ben kabarık giymem diye büyük konuşmuşum :) Ama elbisem de içime çok sindi. Nişanlığımı Fatih – Cengiz Aktürk’ten aldım. Ayakkabılarımda öylesine rahattı ki bize hazırlanan gelin damat masasına bir kere bile oturmadan koca nişanı bitirdim ve sadece evde çıkarttım ayakkabılarımı :) Kesinlikle gelinliğim içinde aynı yerden böylesine rahat bir şey alırım. Onuda Beşiktaş pasajından aldım. 
El çiçeğim, tacım, damat çiçeğimi ise Instagram üzerinden More Çiçek'e yaptırdım ve çok memnun kaldım. Birde minik nedimelerime bileklik yaptırdım :)

Makyajımı yine Akmerkez MAC’de yaptırdım. Bu seferki makyajım Ümit Deniz’e aitti. Saçımı ise her zamanki gibi Etiler The Most’ta Emrah Demirci yaptı. Her ikisinden de çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim. Benim saç modeli tercihimde sadece biraz daha sıkı bir model tercih edebilirmişim bunun nişanın sonlarında artık yavaş yavaş düşmeye başlamasından anladım. Bunun dışında gayet iyiydi ama :) Bu arada saç aksesuarımı Eminönü'nden aldım. Aynılarını Instagram’da çok büyük ve gereksiz paralara satıyorlar.
Fotoğraf çekimini ise, kuaförüm Etiler’de olduğu ve zaman kaybetmek istemediğimiz için Ulus Parkı’nda yaptık. Orda da güzel kareler çıktı ve fotoğraflarda videomuzda çok içimize sindi. Fotoğraf çekimi tercihimiz ise FotoCengiz ‘di.

Benim aklıma gelen detaylar bunlar, sormak istediğiniz bir detay olursa seve seve cevaplarım. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen :)

Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Maşallah çok güzel olmuşsunuz detaylar muhteşem bir ömür boyu mutluluklar size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook çok teşekkür ederim :)))

      Sil