Madame Coco ve Payıma Düşenler

19.2.15

Madame Coco’nun birçok insanın seveceği sempatide bir ev tekstil ve dekorasyon tarzı var. Bütün madameların ilgisini çekebilecek tarzda (: Her haftaya özel yaptıkları indirimleri de cabası. Hatta bu indirimler sayesinde kendisini keşfettiğimizde doğrudur (:
                Ben içeri girdiğimde mutlaka bir şeylere saldırıyorum. Hem çok uygun fiyatlı hem de şuana kadar aldığım her şeyinden o kadar memnunum ki; ucuz etin yahnisi hesabı yok burada.
                Size şuana kadar aldığım birkaç şeyden bahsetmek istiyorum;

İlk önce kuş tüyü yastıklarını alarak başladım Madame Coco tutkuma; önce bir tane sonra tüm ev ahalisine aldım bu yastıklardan. Ben çok rahat ettim şuanda başka bir yastıkta yatamıyorum.
Sonra da kuş tüyü yorganlarından aldım iki tane. Onlarda tıpkı yastıklar kadar yumuşacık. Kışın şu günlerine kadar hep onu kullandım. Nitekim fazlaca üşüyen biri olarak birkaç gündür evde son iki tane kalan yün yorganlardan kapıverdim.

Nevresin takımını aldım; gerçekten çok beğenerek aldım bu takımı. Şuanda da memnuniyetle kullanıyorum.
Mutfak havlularından aldım. İkiliydi; altı tane aldım. Kendim için alınanlar; saklandı(: Ama annem için aldıklarımdan annem çok memnun.

Üçlü kupa takımlarından da almazsam olmadı; o kadar şıklar ki… Onlar da yerlerini aldı tabi ki. İtinayla saklıyorum(:

Saklanmakta ki bir güzel şeyde; masa örtüsü takımları. Ben iki tane aldım. İçlerinde hem masa örtüsü hem de peçetelikler i ve runnerı var.


El havlularından da aldım; hepsine hayran kalarak. El havlularının indirimde olduğu günde kendimi kaybetmiştim resmen. Zor durdum (: Bir tane de ayak havlusu ekledim tabi bunların içine o da çok hoşuma gitti (:

En son da sevgililer gününe özel yaptığı indirimden bornoz takımı aldım. Fakat indirimi duyar duymaz bana kalmaz internetten alıyım dediğim için; henüz elime ulaşmadı. Yoğunluktan dolayı bir haftayı geçkin süredir bekliyorum. Elimde olmasa da internet sitesinde ki fotoğrafları var;


Bir de şu oda kokularını ve losyonlarını çok merak ediyorum. Onlarda çok övülüyor. Yakın zamanda onlardan da alıp denemek istiyorum. Bakalım daha neler alıcaz bu Madame Coco indirimlerinden (:




Benzer Yazılar

4 yorum

  1. Madame Coco benim içine girince çıkamadığım mağazalardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) İnsanın aldıkça alası geliyor resmen :)

      Sil
  2. Güle güle kullan :) Hepsi birbirinden güzel ama benim birincim üçlü kupalar :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kupaları bende çok beğenerek almıştım :))

      Sil