Çatlayan Dudaklara Ev Yapımı Çözüm

2.2.15

Haftanın ve benim yıllık iznimden sonra ki ilk iş günümden Günaydın;(:
Yeni haftaya; bu sefer gecen yapıp yattığım benim o çok sevdiğim dudak peelingini anlatarak başlamak istedim.



Anlatacağım bu dudak peelingi ihtiyacınıza göre; yani dudaklarınızın ne kadar çatlak olup olmamasına göre hafta da bir veya iki defa tekrarlanabilir ev yapımı çok tatlı bir tariften meydana geliyor(: Benim dudaklarım yaz kış çatlar fakat bu çatlaklar kış aylarında oldukça kendini ortaya çıkartır. Bu peeling ise benim kurtarıcım; vazgeçilmezim!
Malzemelerimiz ve alternatifleri;
- Bir çay kaşığı bal veya pekmez
- Bir çay kaşığı toz esmer şeker veya beyaz şeker
- Bir çay kaşığı türk kahvesi
- Bir çay kaşığı zeytinyağı
- Bir adet eski diş fırçası

Ben bu alternatifler arasında genellikle pekmezi ( hemde kahvaltıda en sevdiğim şekli olan tahinle karışmış olanını (: ) ve esmer şekeri tercih ediyorum. Ama bu durum her hafta elimde olan malzemelere göre değişiklik gösterebiliyor elbette. Ama hepsinde de aynı etkiyi görüyorum. Mesela bu fotoğraflar dün akşam yaptığım peelinge ait ve orada beyaz şeker kullanmak durumunda kaldım; esmer şekeri tüketmişiz.
Bu malzemeleri sırasıyla karıştırıyoruz. Malzemeler yapışkan ve birazda katı bir hal alıyor; Bu bulamacı dudaklarımıza nazikçe eski bir dış fırçası yardımıyla sürüyoruz. Sonra da yavaş hareketlerle dudağımızda yuvarlaklar çizerek bir nevi masaj yapıyoruz.Bu işlemi bir kaç dakika yaptıktan sonra da ılık suyla duruluyoruz.

        Dudaklarınızda hareketlenmeler hissetmeniz; bu işin en normal kısmı. Bu işlemle dudaklarınızda ki ölü deriyi atmış; tapteze bir görüntüye kavuşacaksınız. Sonrasında mutlaka nemlendirici bir dudak kremiyle dudaklarınızı yatıştırıp nem dengesini sağlamalısınız. Dudak nemlendiricisi tavsiyem hakkında ki yazıma da buradan ulaşabilirsiniz.
Deneyin, o yumuşacık hissi sizde fark edeceksiniz(:
Eğer deneyenleriniz olduysa aşağıya yorumlarınızı bırakıp, izlenimlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Benzer Yazılar

0 yorum