Kilo Veriyoruz!

13.11.15

Haftanın son iş gününden selamlar :)

Sabah tartıldığımda gördüğüm rakamın bende açmış olduğu ruh haliyle yazıyorum şimdi sizlere :)
Ben bundan bir ay öncesinde iki kilo fazlam var onuda verirsem ondan sonra ki hedefim sağlıklı ve fit bir görünüme sahip olmak düşüncesindeydim. Fakat son zamanlardaki yoğunluğum kilo verdirtmek yerine aksine aldırtınca benim hedef oldu 4 kilo :) 4 kilo göze az gelsede bazı bünyeler için zor bir rakam olabiliyor. Birde benim gibi takıntılıysanız iş dahada zor :)

Tabi asıl olan burda sağlık. Sağlıklı bir şekilde ideal kiloya ulaşmak, sağlık bir şekilde bu süreci devam ettirmek. Peki ben neler yapıcam bu süreçte? Öncelikle benim kendime belirlemiş olduğum daha doğrusu bünyemin kendiliğinden bıraktığı bir durum var ki oda; fast food ve asilti içecek tüketimi. Zaten bağlısı olmadığım bu alışkanlığı çok uzun zamandır hiç tüketmiyor/ tüketemiyorum. Bu önemli olan ilk aşamaydı. Bir diğeri ise ki bu beni en çok etkilediğini düşündüğüm nokta; düzenli beslenme. Çünkü ne zaman ben düzenli beslenemesem bu tarz sorunlar yaşadığımı farkediyorum.



Bu bir giriş olsun şimdilik. Bundan sonraki süreçte neler yapıcam, ne tarz kurallar koyucam kendime. Nasıl beslenicem, nelere dikkat edicem, yaptığım egzersizler neler, ne sıklıkla ve nasıl spor yapıyorum; sizlere anlatıyor olacağım ve birlikte sonuçlarına bakıcaz :)



Bu süreçte bana katılmak isteyenler olursa aşağıya yorum olarak bırakabilirler. Sağlıklı ve fit bir görünüş birlikte fikir dayanışması yaparak birbirimize eşlik edebiliriz :)




Benzer Yazılar

0 yorum