Bir Eylül Baslangıcı

15.9.15

Ve yine uzun süreli bir sessizliğin ardından selamlar herkese :)


Malum yaz tatili, düğünler, dernekler, işler, güçler derken istediğim performansda yazamadım. Halbuki ne çok şey birikti yazacak. Neyse yavaş yavaş toparlayacağımı düşünüyorum.
Peki kısaca neler yaptım, neler oldu hayatımda buralarda yokken?


En önemli kısmı tatil bence :) Tatilde Bodrum’daydım. Sporada başladım. Okulum açıldı; dün itibariyle. İşime devam ediyorum. Bunun dışında aslında pek bir değişiklik yok. Üç ayda bunlar mı meşgul etti seni demeyin, çünkü bol bol gezdim evde hiç durmadım diyebilirim :) Evde olduğum ve boş kaldığım anlar sadece uyumaya yetti desem pek yalan söylemiş sayılmam :) Yaz günlerinin, yaz havasının tadını epey çıkardığımı düşünüyorum bu sene. 

Bu kısa bir başlangıç olsun; yeni sezon için. Sizler için çok şey birikti; Boncuk Göz’de. Her biri yavaş yavaş gelmeye devam edicek. Buarada beni Instagram hesabımdan da takip etmeyi unutmayın; nerelerdeyim, neler yapıyorum en hızlı oradan iletebiliyorum :)

Hepinize mutlu hafta sonları...

Benzer Yazılar

0 yorum