Sefa-i Hürrem ve Iftar Yemegimiz

13.7.15

Yeni haftadan selamlar herkese;

Her nekadar Ramazan bitiyor ve bayrama dört gün kalmış olsada ben iftar için gittiğimiz yerleri yazmaya devam ediyorum. Çünkü Ramazan dışında da sizlere alternatif olacağını düşünüyorum.

Bugünki mekanımız; Süleymaniye’de ki Sefa-i Hürrem. İsmi çok şık ve etkileyici gelen bu yere bir tavsiye üzerine ilk defa gittik. Önceden rezervasyon yaptırmıştık, aksi takdirde istediğimiz yerde oturamayabilirmişiz.
Oturduğumuz yer; terasın bir alt katında balkondu. Manzara tam anlamıyla enfes. Yemek yerken keyif alıyorsunuz. Bu fotoğrafları iftar saatine yaklaşırken çektim. Manzaranın tadını siz yorumlayın :) Sunumlar standart ama özenliydi. Ortamda ki tek sorun, sandalyeler geniş olduğu için olsa gerek, arka arkaya olan masalar birbiri ile çok sıkıştı.

Biz iftar saatini beklerken kısa bir, Semazen gösterisi oldu. Bu esnada siparişlerimiz alındı. Menüde farklı et ve tavuk alternatifleri vardı. Mezeleri ve salatası çok lezzetliydi. Çorbamız sıcacık geldi. Ana yemeğimizde de, etlerimiz sıcak ama tavuğumuz çok kuru kalmıştı. Bununla ilgili önceden uyarmakta fayda olabilir. Bunun dışında karnımızda, gözümüzde keyifle doydu. Peki ya tatlı? Tulumba ve Kemalpaşa vardı. Nasıldı derseniz; hüsran değil ama ben pek sevemiyorum Kemal Paşa’yı işte. Tulumba beni idare eder desemde, onuda çok sevemedim. Anlayacağınız bu Ramazan tatlı konusunda şanssızım :)


Buraya gidilmeli mi? Kesinlikle gidilmeli. Sadece çay kahve içmeye bile olsa gidilmeli ve görülmeli! Veee son olarak nediyoruz yine; dostlarla sohbet şahane yemekler bahane :)

Benzer Yazılar

0 yorum