Sleek Yüz Kontür Kiti

15.6.15

Merhabalar;
Yeni bir hafta, yeni bir yazı ile karşınızdayım.
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki; Boncuk Gözün Günlüğü bir makyaj blogu değil. Burada sadece gerçekten çok memnun kaldığım şeyleri paylaşıyorum. Gerek makyaj malzemesi, gerek kremler, gerek yiyecekler. Yani, işinize yarayacağını düşündüğüm, aklınızda ki soru işaretlerine cevap olmasını dilediğim tecrübeye dayalı bilgiler sadece :)


Bugün ki yazımda; internetten makyaj malzemesi alma kuşkusu üzerine. Ben makyaj malzemesi alırken; bir çok blog ve vloglardan araştırma yapıyorum. Bir tane ürün almak için kaç blog geziyorum bilinmez. Konu internet üzerinden olunca bu araştırma çok daha katlanıyor.

Bu ürün içinde, oldukça araştırma yapıp sonunda gözümü karartarak siparişi verdim. Kimden ve nereden mi? Instagram üzerinden Dupdurushop’dan! Dupdurushop’u uzun zamandır takip ediyordum. Ürünlerin görselleri öylesine güzel öylesine albenili ki; resimde gördüğünüz sleek kontürü biran önce almak için epey sabırsızlandım. Nitekim ürünün siparişini verdim ve ertesi gün ürün elimdeydi. Ürünü büyük bir heyecanla kullandım ve yaklaşık bir aydır kullanmaya devam ediyorum. Ürün hakkında söyleyebileceklerim şöyle ki; ürün cildimde çok güzel durdu. Parlak ve simli bir yapısı yok. Kalıcılığıda benim için yeterli bir seviyede. Ben bayılarak kullanıyorum. ( Tabi bitmesin diye az az :) ) Yanında aydınlatıcısı da var ama henüz onu kullanmayı tam anlamıyla beceremedim :) Bir dip not olarak Dupdurushop Türkiye’de olmayan ürünlerin satışını yapıyor. Sleek de bu markalardan biri.

Benzer Yazılar

3 yorum

  1. Ben bu ürünü yurtdışından almıştım ve çok memnun kaldım. Sleek' in taban müşterisi siyahi ve koyu tenli bayanlardan oluşuyor ama yıllar içerisinde kalitesi ve uygun fiyatı ile açık tenli bayanların ilgisini çekip ürün yelpazesini geliştirdi. Allıklarını da tavsiye ederim ( özellikle Rose Gold). Blogunuzu takibe aldım ve sizi de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için teşekkür ederim, allığını denemek isterim :) Takipte olacağım :)

      Sil