Ben Böyle Seviyorum!

24.1.15

Mutlu hafta sonları herkese;
Hafta sonunu sadece adından dolayı sevenlerdenim çünkü hafta sonu olunca işimde herhangi bir değişiklik olmuyor. Bazen hem cumartesi Pazar “bu hafta olduğu gibi” bazen de ya cumartesi ya da Pazar mutlaka çalışıyor oluyorum.
Havanın açık olanını seviyorum; sıcak olanını değil ille de, serin ama açık olanını özellikle. Alışveriş merkezlerine tıkılmaktan ve işim haricinde alışveriş merkezlerine gitmekten nefret ediyorum! Sahil kenarı yürüyüşünü, yeşillik gezintilerini alışveriş merkezinde olmaktansa cadde boyu gezintilerini bile çok daha seviyorum.
Sabahları kocaman bir kahvaltı yapmayı, arkasından içilen Türk kahvesini; bütün sofrayı toplamak bana kalacak olsa bile çok seviyorum.
Un kurabiyesinin; en tazesini,  ağızda dağılanını ve bizim şu köşede ki fırından olanını çok seviyorum.
Evimin her köşesinden içeri giren gün ışığına mest oluyorum; enerji depoluyorum. Odamın penceresinin biraz daha büyük olmasını bu yüzden çok istiyorum.

Ben böyle seviyorum!!! Ya siz ? (:




Benzer Yazılar

0 yorum