Sabahattin Ali ve Marshall B. Rosenberg

21.1.15

Sonunda yeni kitaplarımı kavuştum. Yakın zamanda Ptt Kitaptan verdiğim siparişlerim elime ulaştı. Uzun zamandır okumak istediğim; Sabahattin Ali Kitapları ve Marshall B. Rosenberg’ e ait Şiddetsiz İletişim kitaplarını İnternet üzerinden sipariş vermiştim. Bir haftalık bir süreçten sonra elime ulaştı. Final dönemim biter bitmez okumaya başlayayım diye; tam da son finallerime yaklaşırken sipariş vermiştim bu kitapları.
Şuana kadar Sabahattin Ali'nin bir tek Kürk Mantolu Madonna adlı kitabını okuyabilmiştim. O kitaba ise hayran kalmıştım. Şimdi ise hedefim bütün kitaplarını okuyabilmek. 


Şiddetsiz iletişim ise birçok kez karşıma çıktı. İletişim, psikoloji, kişisel gelişim gibi kitaplara meraklı olduğumdan bu kitapta oldukça ilgimi çekti.


İlerleyen günlerde kitaplar hakkında yorum yapmaya ve bu esnada aldığım yeni kitapları paylaşmaya devam edicem.



Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Son günlerde neredeyse her blog sitesinde bu kitabı görüyorum bende en kısa zamanda okumak istiyorum paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Sabahattin Ali'nin tüm kitapları okunmaya değer olduğunu düşünüyorum. Kürk Mantolu Madonna ise bunun en güzel örneği... Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil