Dünün Özeti Bugünün Başlangıcı; Before Sunset

27.1.15

Dün, diş tedavime devam etmeye gittim on dakikalık iştir diye düşündüğüm şey; bir saat sürdü. Doktorumuz sağ olsun bana bir kere daha dişlerime yaptığım kötülüğü hatırlattı böylece.
Arkasından soğuk hava dinlemeden gittim Kavacık’a. Sebep? Birkaç cm kırık saçlara evlada ve biraz tatlı sohbet. Saçlarım normal şartlarda hüngür hüngür ağlayacak derecede kesildi aslında. Bu kısacık oldu anlamına gelmese de normal şartlarda. Benim için kısaydı. Ama bu sefer bunu kendim istedim. Bu yüzden kavgasız kıyametsiz ayrıldım kuaförden (:
Sonra canım cicim sarışınım arkadaşımla; hoş sohbet güzel yemekler derken zaman geçti ve kendimi uzun süren levent trafiğinin arkasından eve attım.
Film izlicem dedim ama izleyemeden uyudum; çünkü eve geldiğimde saat baya geçti ertesi gün yani bu günde sabah 6.30 da kalkacağım için maalesef erkenden “12.30” gibi uyudum.
Bu sabah ise birkaç işimi hallettikten sonra eve gelip yaptığım ilk şey bir film seçip izlemek oldu; Before Sunset.
Bu tarz bir filmi ilk defa izledim. 80 dakikalık, Paris’in muhteşem manzarası eşliğinde süren bir film. Sadece iki kişi arasında geçiyor. Yıllar öncesinde karşılaşmış ve birbirlerine âşık olmuş iki insanın; yıllar sonrasında Paris’ de bir kitapevinde karşılaşmaları anlatılıyor. Hikâye çok güzel; çağrışımlar çok ince ve anlamlı. Yalnızca bir günün anlatıldığı bu filmin; Sunrise’ in devamı olduğunu okudum. Yakında zamanda onu izlemek istiyorum. Siz de bu filmlerden birini izlediyseniz; yorum yapmayı unutmayın (:





Benzer Yazılar

0 yorum