Bugün Günlerden;

26.1.15

Bugün takvimler 26 Ocak 2015 Pazartesi ni işaret ediyor. Benim için anlamı ise; yıllık iznimin birinci günü olması. Bu izne gerçekten çok ihtiyacım vardı. 2.5 yıldır en çok yorulduğumu hissettiğim bir dönemi yaşıyordum. Bal kaymak oldu; finaller bitti yıllık iznim geldi.


           Özel bir şey yok bu izinde. Hiçbir yere gitmiyorum. En azından şuan için planlamadım. Bildiğim ve yapmayı istediğim tek şey; uzun zamandır planladığım, ertelediğim şeyleri yapmaya çalışmak.
Çünkü ne zamandır, ne çok yapmak istediğim şey var da hiçbir şey yapamıyorum diye debelenip duruyordum. Hatta bu sebeple birçok gece uyku bile tutmadığı doğrudur. Bir hafta boyunca neler istedim neler yapabildim. Hangi yapmak istediğim şeye ulaştım ya da hiç yanından bile geçemedim; birlikte okuyup görücez (:
Ama evde boş boş oturmaya hiç niyetim yok bunu bilesiniz (:
Bu arada bugün ki planım, birkaç haftadır ara verdiğim diş tedavime devam etmeye gidicem. Arkasından biricik dostumun yanına; saçlarımı kestiremeye oradan da muhtemelen kız kıza saatler bizi bekliyor olacak.

Akşamında ise başladığım kitabıma devam edicem; bir de her güne bir film diye bi planım var. Bunun için IMDb’ nin Top listelerinden birine başvurucam.
Sizde neler yapmak istiyorsunuz; uzun zamandır neleri ertelediniz. Hiç zaman kaybetmeden başlayın derim. En azından isteklerinizi, planlarınızı bir kâğıda yazarak başlayabilirsiniz. Söz uçar, yazı kalır…



Benzer Yazılar

0 yorum