Uzun Sessizlik Bitti

16.1.15

Uzun zamandır sessiz kaldığımı biliyorum. Ama zor daha da doğrusu oldukça yorucu bir dönemi geride bıraktım.
Çalıştığım mağazanın büyük sezon indirimi bir yandan okulumun zorlu final dönemi gecemi gündüzüme katmış durumda. Bu dönemde yaşadığım uykusuzluk ve yorgunluk beni yazmaktan, boncuk boncuk bakmaktan alıkoydu maalesef.



Peki, neler yaptım bu zaman diliminde?
Çıkan filmlerin çoğundan geri kaldım. Yarın itibariyle takibe geri dönüyorum. Son final sınavının akşamında üç tane kitap siparişi verdim. Gelir gelmez paylaşacağım. Fulyada ki MacFit spor salonuna gidiyordum ya da yazıldım ama gidemiyordum demek daha doğru olur. Artık o da yok iptal ettirdim. Nedeni ise spor salonuna sadece akşamları gidebiliyor olmam. İyi hoş da ne var bunda derseniz; Şöyle ki MacFit spor salonları uygun fiyatları ile çok gündemde. Bende yaklaşık üç ay öncesinde uygun fiyatlı olması, yakın olması gibi sebeplerle kayıt olmuştum buraya. Spora başlama sevdasıyla yanıp tutuşuyordum o zaman. Her ne kadar ucuz çok kalabalık mı olur acaba desem de, Fulya da o kadar da kalabalık olmaz herhalde diye düşünmüştüm. Nitekim gittiğimiz ilk günden itibaren beni en rahatsız eden noktalardan bir tanesi koç sisteminin olmaması. Bunu biliyordum ama çok önemli olmayacağını düşünerek kendimi kandırmışım. Çünkü benim istediğim sıkı bir takip doğru bir program eşliğinde bana yardımcı olacak bir koçla birlikte çalışmakmış meğer.

Sadece akşamları gidebiliyorum demiştim. Bunun sorun olmasının da sebebi; sıra beklemek. Isınmaya koşu bandıyla başlamak isterseniz akşamları yandınız. Ensenizde havlu 15-30 dk arası beklemek zorunda kalıyorsunuz.  Hadi başladınız ısınmaya. Tabi bu esnada çevrenizde hadi artık in gözüyle bakan birçok insan oluşuyor. Sonrasında u şeklinde yaptıkları bir bölümde hareketleri yapmaya başlıyorsunuz. Hareketler sırasıyla ve otuzar saniyelik dönüşümlerle tekrarlanması gerekiyor. Ama kimse bu sıraya uymadığı için sizde uyamıyorsunuz uymak isterseniz de bir alette terlerken sıradakine geçmeye kalktığınızda beklemek zorunda kalıyorsunuz, teriniz soğuyor.


Beni soğutan ve içimde gitme hissiyatını oluşturmayan bu sebeplerden dolayı senelik kaydımı üç ay sonrasında iptal ettirdim. 

Benzer Yazılar

0 yorum